Postări populare

marți, 28 decembrie 2010

STAFETA PRIETENIEI

Am primit stafeta prieteniei de la LUCIA
Multumesc Lucia pentru ca mi-ai oferit ocazia de a ma reintoarce in copilarie!
1 Cand erati mici si va intrebau ce vrei sa te faci cand vei fi mare, ce raspundeati ?
Pai ca majoritatea fetitelor: doctorita. Dar nu am ajuns niciodata :))
2.Care erau desenele animate preferate?
Mihaela si cele de la Disney: Tom si Jerry, Donald etc.
3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere si de ce!?
Cred ca toate au fost speciale intr-un anume fel.
4. Ce jocuri preferate aveati ?
Ma jucam cu papusile, le facean rochite si cel mai mult ne placea (mie si prietenei mele Cristina cu care am copilarit) sa ingropam gandacei si sa le facem pomeni :))
5. Ce va doreati sa faceti neaparat si inca nu ati reusit ?
Nu stiu...ne doream multe...Cred ca nu am reusit sa calatoresc...Paris, Atena, Cairo,Roma...nu e timpul pierdut dar nu stiu daca voi ajunge vreodata.
6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Nu mi-a placut sportul. Urmaream insa campionatele de gimnastica si patinaj artistic si ma prosteam prin casa.
7.Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat.
Greu de spus...Imi placea mult melodia Suflet candiu de papugiu nu stiu cine canta, apoi Copacul al lui Aurelian Andreescu
8.Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos  Craciun /Nicolae.
Greu din nou. Toate au fost frumoase. Imi placeau mai ales jocurile logice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu