Postări populare

duminică, 12 februarie 2012

PREMIU Liebster Blog Award

Premiu

 

Am primit de la Elly, prietena mea virtuala, un premiu care se ofera blogurilor care au mai putin de 200 de persoane inscrise la rubrica "Persoane Interesate".

Liebster Blog Award urmărește promovarea blogurilor cu mai putin de 200 de ”urmăritori”, arătându-le  autorilor că munca lor este apreciată. 

Pentru a accepta acest premiu trebuie sa:
1. Scriu despre premiu pe blog 
2. Mentionez de la cine l-am primit si sa pun un link catre respectiva persoana
3. Ofer la randul meu premiul altor 5 bloggeri cu mai putin de 200 de urmaritori, in semn de apreciere pentru ceea ce fac
4. Las un comentariu celor 5 bloggeri nominalizati prin care ii anut despre premiu."
Eu ofer acest premiu urmatorilor bloggeri:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu